You my everything.

Det blev -300 på crosstrainern.

Är nöjd med träningen idag, hade kunnat längre faktiskt på ct'n men ska upp halv 7 imorgon (kill meee) och måste duscha. Är en svettbomb.
 
Anledningen till att jag kände behovet att träna när jag ska upp tidigare än vanligt imorgon är för att mamma gjort chokladkaka som jag åt av. Två stora bitar. Dessutom åt jag två småkakor på jobb. Ja skjut mig lite till.
 
Förhoppningsvis har cyklingen, promenaden och ct'n kompenserat tillräckligt för att ge dagen iallafall godkänd dock med nöd och näppe.. Att jag inte bara håller mig! Jobb har aldrig varit ett problem innan så som nu, även om det varit svårt innan också. En dag smög jag in i rummet när de andra var ute bara för att smygäta kakor. Do or die, sa monstret. Det eller få ett utbrott här och nu.
 
Det enda jag har som kan hjälpa mig är min egen satans kropp. Rör på dig.
Jag saknar när jag inte hade aptit. Inget sug. Men jag är väl inte lika förstörd längre. Inte lika sårad och desperat och trasig. Det enda som återstår är patetisk och misslyckad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0