I mourn the loss of you sometimes and pray for peace within.

53.6 imorse...

Har sovit fruktansvärt och mina ögon svider av trötthet. Jag tror att jag kommer bli frågad om jag inte kan gå till kl 16 idag(slutar 11) men kan inte bestämma mig om jag ska säga ja isåfall. Har sammanlagt sovit 3h och det är så fint väder så jag vill sola. Slipper att frestas av jobbkakorna men kommer hem senare om jag jobbar och äter inte skräp hemma isåfall...

Vi får se. Det är för varmt för att träna mitt på dagen ute.

Igår på jobb fick jag höra av en man "är du mannekäng? Inte? Har du varit? Du har hållningen som en!"
Och jag som trodde min hållning var hemsk!

Samt "min mamma såg dig på stan nån gång och sa att du blivit smal" (fast det måste varit när jag var nere på 49-50)

Men det är skönt att höra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0