Koffeinhaltig taurindryck som livar upp kropp och sinne.

Jag lär mig aldrig hur lite kaviar man behöver ta. Så här ser det alltid ut, suck, inte konstigt att en tub tar slut så fort. Och här är ju ändå mycket på knäcket. Det var min frukost ihop med te och lite annanas, sen på jobb åt jag en kokt äggvita med kaviar på ett delikatessknäckebröd (jag är äggvita med kaviar på knäcke-narkoman och sill-narkoman..). Just nu har jag rast och sitter och lyssnar på ana-låtar med en sockerfri red bull. Egentligen äter vi senare men är själv i personalrummet så tänker säga att jag åt min yoghurt på min rast. Sen blir det en frukt när de andra äter kakor. Jag mår så bra idag. Brukar tänka på att inte äta skräp som ett nederlag, för att det är gott. Men idag mer jag av tanken på att jag ska bli smal på riktigt. Jag är taggad och jag är stark.


Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

HAHAHA det där händer mig alltid. Med allt :(

Svar: Så himla störigt! Såg inte hela ditt svar ang. yogan eftersom du tog bort inlägget men för att svara på vad jag är rädd för så är det helt enkelt att jag är rädd att alla ska vara duktiga utom jag. Jag vet ju att ingen bryr sig men ändå så hindrar det mig.
I Shot For The Sky - Taylor

2013-07-15 @ 12:51:59
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0