Pinsamt.

Jag skrev ju ett långt inlägg innan, varför ploppade bara rubriken upp? Skrev om hur totalt jävla pissigt skämmig jag är. Hur kan man bli så full på fyra glas vin, en 4,5 cider och en x-cide undrar jag. HUR?! Eller så full var jag inte ens, men somnade direkt när jag kom hem i gårdagens kläder med smink och smycken på.. Vaknade upp av att min mamma gick in på mitt rum halv sex på morgonen och i sömnen hade jag spytt upp sallad och lax. Jag är helt ställd och kan inte ens förstå hur det kunde hända, all spriten drack jag inom loppet av åtta timmar. ÅTTA. Kan man ens bli full då av det lilla?? För några helger sen köpte jag drink på drink, shot efter shot och innan dess hade vi förkrökat men då kände jag inte ens av det. JAG FATTAR INTE, jag skäms som en gris. Fast en gris har nog mer värdighet. Jag som aldrig visar att jag är bakis inför mina föräldrar så hände detta. Har alltid iallafall hunnit till papperskorgen men jag var verkligen totalt deckad.
 
Höll mig undan chipsen hela natten men halv ett tyckte jag att eftersom det var lördag fick jag smaka kladdisen. Såå god.. Men lite väl söt. Tog "bara" en bit. Det kunde ha gått mycket värre.. Tyvärr åkte inte den upp också.
 
V'gde 52.7 imorse efter att jag ätit två frukostfrallor med marmelad och ost (ja, en fusklördag får gå bra efter att jag varit duktig i veckan)vilket jag var nöjd med.. Dock var det ju pga vätskebrist osv men fick se 2an igen så det gav mig hopp!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0