Sockersöt

Detta är varför jag inte har världens bästa tid när jag jobbar. Att stå emot detta det är som att någonting river och skriker i mig. Jag är så omringad av saker jag älskar men som är så ångestframkallande att det gör ont. Jag har panik innan jobb för att jag vet vad som väntar, jag har panik på jobb för att jag ser allt sånt här, och jag mår bra när jag cyklar hem för att jag klarat mig i så många timmar .. Jag mår dåligt när jag är hemma för att imorgon är det samma sak igen. Hur gör man ett bra jobb e allt man tänker på är tredje världskriget i ens eget huvud?


I pappmuggen ligger ett skal från en kiwi vilket var min fika när de andra åt rulltårtan bredvid.. Den luktar såå gott.


Kommentarer
Postat av: Sagobarn

MEN GUUUD, vilken plåga!

Svar: Ja verkligen! Det är hemskt. Sen fortsätter kampen hemma då vi alltid har kakor eller liknande i skafferiet.. Usch!!
I Shot For The Sky - Taylor

2013-07-18 @ 12:50:00
URL: http://sagobarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0