Tack!

Tusen tack för tipsen på pålägg, ska verkligen inhandlas. Minikeso borde jag ha tänkt på så dumt! Jag är så dålig på att komma på grejer i matväg så det är uppskattat!

Idag:
Frukost: bovetegröt med russin, torkad aprikos, gojibär
Lunch: samma fast med havregrynsgröt
Eftermiddag: 1 äpple, senare även yoghurt med müsli.

Nu ska jag göra te.

Min kollega försökte tvinga i mig glass, "det räknas inte som godis eller kakor, ta nu!" Men gång på gång sa jag nej och gick själv in och lade tillbaka pinnglassen i frysen. Det finns 25 glassar till i frysen.. Men det är verkligen lättare för varje dag, är knappt frestad mer. Har inte ens tagit av ahlgrens bilar i skafferiet här hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0