Tisdag

God morgon!
Kör en snabb update för att inte tappa spåret med bloggningen igen. Trots att jag var duktig igår hade jag gått upp ett helt kilo och låg ännu en gång på exakt 54. Suck! Åt ½ portion gröt med lågkalori-äppelmos och kanel, sen drack jag te på det. Med mjölk och honung (nog för att jag kan ta ur det från kaffe men inte te.. än.. men jag ska). Gröt håller länge och då slipper jag frestas av ägg och kaviar på knäcke på jobb innan jag byter ''avdelning''.
 
Vädret suger men det blir att cykla till jobb iallafall så 13 kilometers cykling idag. Drygt att det inte bränner så mycket. Skulle gått om det inte tagit typ en timme och jag hade fått gå upp klockan 6 istället för halv 7...

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Men 54 är inte mycket alla ju :3

2013-07-16 @ 13:45:22
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Sagobarnet

Hur lite bränner cykling? Jag trodde det brände mycket. SÄMST! Det är typ min enda "träning"...

Svar: 6,5 km för mig enligt runkeeper bränner 125 kalorier. Det är kanske inte så lite egentligen men man bränner ju rätt mycket mer om man går.. Sen måste man ju egentligen bränna mer om det är motvind men runkeeper visar tvärtom mindre eftersom man cyklar långsammare. Det är knepigt!
I Shot For The Sky - Taylor

2013-07-16 @ 14:26:35
URL: http://sagobarnet.blogg.se
Postat av: Sagobarnet

Oj, det är ju skrämmande lite... så synd. Jag får börja promenera istället.

Svar: Jo cykling är min enda träning just nu också :(
I Shot For The Sky - Taylor

2013-07-16 @ 18:10:39
URL: http://sagobarnet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0