Typiskt.

Vi har inte snackat på en månad och då var vi fulla båda två. Det är jag som hört av mig på senaste och han som slutat svara när han är nykter. Såklart att varenda gång jag känner att nu är jag över honom, då hör han av sig. Han skrev igår men jag har inte svarat och jag tänker inte göra det, jag tänker inte vara den tjejen mer som låter honom komma och gå och som låter honom manipulera mig till att tro att han gör rätt och jag fel.

Ska till farmor idag vilket jag fasar, farmor=kakor. Men det är söndag och min fuskdag är över så nej, nej, nej!

En annan fråga: har ni pålägg på knäckebröd? Isåfall vad?
Jag vill inte ha:
-ost
-marmelad
-mjukost
-korv
-skinka eller annat kött
-Majonäs
-kaviar
-helst inte smör
Vad finns det ens mer? Något med lite kcal..? Blir galen!


Kommentarer
Postat av: Hallon

Jag brukar äta den 3%iga Philadelphiaosten (80 kalorier/100g) med gurka på knäckebröd :)

Svar: Har inte tänkt på att philadelphia finns i lätt :O Tack! :D
I Shot For The Sky - Taylor

2013-07-21 @ 18:09:34
URL: http://hhallonpuss.blogg.se
Postat av: S

avocado, keso, makrill i tomat (oj det var kött men iaf), ägg, mkt grönsaker som tex gurka, tomat, paprika, örter som topping e gott. kanske nån frukt/bär till och med som jordgubbar o vindruvor el så? nån röra på typ kvarg o kryddor o örter som man kan trycka i vad man vill kanske? ^^
haha fastnade lite

Svar: Makrill i tomat går bra! Kan äta fisk så som sill, makrill, lax och tonfisk men det är allt "kött" så att säga. Tack tack tack för tipsen!
I Shot For The Sky - Taylor

2013-07-22 @ 03:32:29
Postat av: Amanda

Mini keso är ett bra alternativ. Äter alltid det och finn crisp. Kram

Svar: Tack för tipsen! Galet att jag glömt minikeso. Så längesen jag åt det nu.
I Shot For The Sky - Taylor

2013-07-22 @ 09:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0