Run Keeper VS pulsklocka och pulsbälte

Typiskt, åt ett äpple innan och jag var så sötsugen att jag trodde att jag skulle dö. Tog en näve frusna hallon, en näve frusna jordgubbar och lite mer än en hal banan med vatten och ca 1 dl yoghurt och mixade den godaste smoothien jag druckit. Spydde dock upp den nästan direkt för den var så himla onödig. Det var det godaste jag någonsin spytt kan tilläggas. Och lättaste att få upp. 

Har inte gått min power walk ännu utan ska vänta tills mamma är hemma så att jag kan ta med en hund (vill inte lämna någon av dem ensam). Men hon är nog hemma lagom till att jag förstår mig på min pulsklocka och pulsbälte.... Går inte så bra för mig. Ska även ha igång run keeper (om jag förstår mig på det) och se om de visar olika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0