Lika svart

"Kanske är jag på väg att bli en mer hälsosam människa? Kanske är jag lycklig om en och en halv månad. 
Lycklig kanske är fel ord, men jag har börjat få tillbaka mitt hopp igen, livet är liksom inte lika svart."
 
Så skrev jag för en och en halv månad sedan och här sitter jag nu. Lika olycklig, allt är lika svart. Vill dö lika mycket och hoppet, ja var är det någonstans? Vågen har jag inte vågat röra, är säkert tjock. Ska snart träna. Gud, när gjorde jag det sist? I torsdags. En vecka sen! Vad håller jag på med?
 
I helgen blir det solsemester i en vecka.. Jag är glad över det men också rädd.
Nej nu har telefonen laddat upp sig så nu ska jag springa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0