Imorgon börjar min fasta.

Iiih imorgon börjar jag!! Jag är så himla taggad. Men lönnsirapen gick på 70 kr för 250 gram vilket inte kommer räcka till mycket. Men kommer inte använda så mycet sirap som man ska för det är ju extremt mycket kalorier och tror inte att man behöver så mycket. Kommer heller inte dricka 3 liter men ska verkligen försöka att få i mig 2. Och så 3 liter vatten. Imorgon måste jag köpa laxeringste't också så ska se om jag kan tigga lite pengar av föräldrarna eftersom jag faktiskt skulle få betalt om jag hjälpte till hemma vilket jag gjort. Weho. 
 
Jag blev dock lite arg på dem för de skulle säga till när de skulle handla så att jag kunde köpa sirapen men klart de inte gjorde det. Istället kommer pappa och säger att det finns en bulle till mig också. Jag som ätit massor av onyttigheter idag satte stopp och sa att jag inte ska äta det nu pga fastan/detoxen och att jag skulle göra min egen middag (grönsakssoppa på buljong, med broccolli, blomkål, morot och lite ingefära och persilja i).. Mamma sa att ooh då ska vi passa på att köpa en massa godis nu så vi har det för oss själva! På skoj då. Och glassen i frysen ska jag inte heller röra. Poängen var egentligen att jag fick cukla till affären så utöver träningen har jag cyklat 6-7 km också i cpsidovind.. Höll på att blåsa ut i diket, haha.
 
Jag vill verkligen göra mer än i 2 dagar, får se om jag kan få till det och då föräldrarna på min sida att det är nyttigt.
Jag ska verkligen försöka att inte dricka kaffe men tyvärr kommer jag att röka. Så helt detoxigt blir det inte.. 

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Tack! <3 Det värmer lite att veta!

Vad härligt att du kan fasta så pass fritt. :) Får hålla tummarna för att du klarar det jag också då! <3

2013-11-03 @ 19:55:07
URL: http://simpleway.blogg.se
Postat av: Hanna

Mina föräldrar får panik om jag inte vill äta godis, dom skulle få en hjärtattack om jag sa att jag ville fasta:D Men lycka till, du måste berätta hur det går med sirapsgrejen, har aldrig provat att fasta med det:)

Svar: Ska hålla en liten journal här. :)Varför skulle det vara fel att inte äta godis? Det finns verkligen de vidrigaste sakerna i och jag skäms som åt gelatin-godis härom dagen.. Men fasta skulle jag inte ens vågat föreslå om det inte varit för allt om 5:2-dieten och min och mammas frissa är ett eko-hälsofreak som tycker att fasta är skitbra så mamma har hakat på lite. Så passar på. :)
I Shot For The Sky - Taylor

2013-11-04 @ 06:26:44
URL: http://hannafoods.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0