The wasted years, the wasted youth. The pretty lies, the ugly truth.

Marina and The Diamonds – Teen Idle
Nytt tillskopp i min spotifylista.
 

Jag drack 2,5 glas apelsinjuice vilket är fel enligt detoxen. Men jag blev spyfärdig av tanken på lemonaden och saltvattenspolningen och kunde knappt gå fem meter utan satte mig på golvet bredvid kylen och drack. Jag hoppades att det skulle få mig att må bra nog att dricka lemonaden. Jag skäms över att ens skriva hur dåligt jag mådde. 
 
Jag vet bara en enda sak som fungerar när jag mår så dåligt och det är att sätta mig i duschen och glömma verkligheten. Men jag visste också att jag behöde få i mig lemonad för att må "permanent" bättre, så jag lyckades stå emot illamåendet och blanda en liter lemonad och tog med mig ett glas in i duschen. När jag kände mig bättre började jag sippra i mig innehållet.. Vill knappt tänka på hur länge jag duschade men var ensam hemma så passade på.
 
Nu är jag inne på mitt tredje glas och det har blivit äckligare för varje dag?? I måndags tyckte jag att den var helt okej. Igår var jag inte speciellt glad i den men idag är ju galet. 
 
Jag skippade saltvattenspolningen det kändes som att det skulle göra mer skada än nytta + det är för sent nu eftersom jag ska till skolan. När man sitter en timme på bussen vill man inte riskera något.... Teet gjorde verkan nu på morgonen. Det får helt enkelt räcka för idag. 
 
Oavsett, så känner jag mig piggare nu. Lite, lite illamående men inte alls farligt. Jag vill inte ge upp än iallafall.
 
 

Kommentarer
Postat av: qat

Bra jobbat! Har. Aldrig klarat mer än 30h.. Keep up the GOOD work:D

Svar: Tack! Men hade inte klarat det en dag ens utan citronlemonaden.. Innan var mitt längsta 24h :)
I Shot For The Sky - Taylor

2013-11-06 @ 15:17:49
Postat av: Hanna

Ta det försiktigt bara, lyssna på din kropp om den säger ifrån på allvar:)

Svar: Det ska jag göra, tveksam på om jag klarar 10 dagar men vill klara 5 eftersom efter det har man kommit över tröskeln. Blir det inte bättre får jag acceptera det och lägga av tidigare :)
I Shot For The Sky - Taylor

2013-11-06 @ 15:33:16
URL: http://hannafoods.blogspot.se
Postat av: W

vem är tjejen på bilden?!!?

Svar: Önskar jag visste :/ tog bilden från Kseniablog.tumblr.com :)
I Shot For The Sky - Taylor

2013-11-06 @ 20:55:36
URL: http://thingirlsmakegraves.blogspot.se
Postat av: Missa

Jag köpte fitnés kaffe häromdagen, det innehåller fibrer. snacka om sätta igång magen. Har bara använt 1 gång. gillade inte smaken, vill du ha resten av kartongen gratis? haha

Svar: Åh vad snällt! Men tycker också att det är vidrigt. Efter detta vill jag inte ens känna doften av det igen. :P
I Shot For The Sky - Taylor

2013-11-07 @ 11:12:27
URL: http://beautifulbones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0