Behind these castle walls.

Det var ett bra tag sedan jag kände njutningen av den tomma magen och kände mig misslyckad om jag inte frös och var skakig.. Det var ett bra tag sedan jag hade självkontroll som om någonting stod på spel.

Därför blir jag lycklig när jag tänker på gårdagen, finns det någonting som går upp mot den lyckan? Nä, inte ens choklad.

Efter mitt senaste inlägg igår blev det inget äpple men jag åt middag, jag stekte en väldans massa grönsaker och tog lite naturell yoghurt och sötsur sås till. 

Jag vet inte vad mitt kalorivärde hamnade på liksom bara nutrilett smoothien hamnar på 260 men poängen är att jag inte tog en massa snacks och åt bara för att jag var uttråkad. Istället pluggade jag matte, läste och kollade på serier. 

Min frukost idag blev 0,3 dö havregryn och 0,3 dl bovete som blev någon slags blandgröt. Hade lågkcal äpplemos till och 1/3 rivet äpple sen kanel. Kaffe till det. Och har ett äpple med mig till skolan.

Gårdagens shopping, lättyoghurten var slut så himla typisk..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0