Bra pass.

Jag är stolt över mig själv på ett sätt jag inte varit innan! Som ni ser var passet inte så tungt jämfört med vad det var för ett år sen men denna gången gick det bättre än sist. Jag stannade inte för att hämta andan (fast det kändes som att hjärtat skulle stanna haha), jag bestämde mig för 30 min och slutade inte efter 20 som sist och gången innan utan lite av den gamla kämparglöden var tillbaka. Jag var positiv genom passet och på slutet pushade jag mig själv trots att jag var utmattad. Men det son gör mig stolt är att jag heller inte gick över 30 min fast det kändes bra bara för att komma till 1 mil. Som ni ser kom jag  till 9.8. Jag tror att med pulsbandet hade allt sett bättre ut men helt plötsligt lägger det ju av så jag tog inte det idag.

Vad jag menar är iallafall att jag inte följde tvångstanken utan slutade när jag skulle. Nu ska jag duscha och sen gå en kort sväng med vovven! 

Har inte ätit en heller så jag är glad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0