Garderobsrensning

Det blev en kort, långsam promenad idag för jag hade min vovve med och stackarn har ryggproblem :( Extrema ryggproblem fick vi veta förra veckan så nu äter han jättemycket medicin varje dag.. så synd om honom han är bara 6 år så han är inte gammal.
 
Aja, iallafall så kommer jag ägna resterande tid av denna dag till att rensa ut sommarkläder från garderoben. Att jag aldrig tänkt på detta innan?! Då tröttnar man ju inte på sina kläder på samma sätt heller av att se dem varenda dag, haha.
Collage8
Bild från: my.metromode.se Älskar hennes blogg.

Kommentarer
Postat av: Missa

sv: men smala ben verkar ändå va de svåraste att åstadkomma om man inte är en sån person som lägger fettet på magen vilket främst händer killar, haha dom har oftast perfekta spinkiga ben!

2013-10-02 @ 08:19:17
URL: http://beautifulbones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0