Blivit långhårig!

Är livrädd över att komma hem! Rädd att jag ska börja småäta och sen inte sluta sen middag på det. Jag köpte en nutrilett-smoothie för att de är så himla bra.. 210 kcal men hunger och sug försvinner ju rätt snabbt. Dock mår jag typ illa nu.

Var hos frissan i förmiddags och hon frågade om inte någon modellscout kommit fram till mig någon gång, vilket skämt. Sade att jag är för kort. Men modeller är så himla smala, och de är ju mina idealkroppar men jag är inte där, inte i närheten. Dock är jag för kor också så ingen chans där heller. Tänk vad nice att tjäna pengar på en sån häftig sak men jag kan ju inte se bra ut på andra bilder än egobilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0