Fan.

Vad som triggar mig att trycka i mig mat:
* uttråkad
* hemma
* sömnproblem
 
Natten bestod av: marabou kexchoklad (inte stora utan typ.. runda? ca 6cm i diameter), jordgubbstårta, knäckebröd, lingongrova, tunnbröd, marmelad, ost, mjukost, chokladpastiller....
 
Sovit från 6 imorse (JÄVLA FITTSÖMNPROBLEM) och steg inte upp förrän id 15. Varit vaken längre men jag såg ingen mening med att gå upp. Det är oväder ute så kan inte gå ut och gå, är livrädd för crosstrainern för jag har inte gått upp på den sen allt gick åt helvete och jag sög, men åtminstone tänker jag inte äta mer än middagen. Det sa jag igår med men hetsade ändå genom natten så jag måste respektera mig själ nog att hålla detta. Kan inte må så här mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0