För vi är inte sånna som i slutet får varann

Hej på er. 
Jag kom hem för några dagar sedan men jag har inte skrivit därför att jag inte har varit redo. Jag har inte varit redo för det verkliga livet utan har mest ätit och sovit. Jag har levt i en dröm under min semester.. Jag har aldrig varit så lycklig. Jag har haft pengar, varit i new York, varit ute där, haft dagar fyllda av promenader och bara.. levt. Jag har knappt tänkt på vikt eller någinting (hur är det möjligt?).. Men nu är jag hemma och jag antar att detta kan liknas med tunga droger? Man kommer högre upp i livet men när effekten avtar sjunker man lägre. Jag har aldrig testat tunga droger men det är ungefär så jag känner nu. Varför gå upp på morgonen? vad är detta för djävla liv? Vet inte.
 
Men det är dags att ta tag i m in stackars kropp, jag har blivit större. Mycket. Jag vågar inte väga mig förrän jag detoxat lite. 
Utsikt från en av klubbarna. Tjejer betalar ingenting helt sjukt. 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Herregud vad fint.

Svar: Visst är det? Känns som en dröm nu.
I Shot For The Sky - Taylor

2013-09-19 @ 03:22:24
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0