Min äs-spotify-lista (typ)

Hej på er!
Idag har varit en rätt hektisk dag men jättebra! Kanske får ordning på mitt liv nu? Kommer plugga igen snarast. På min gamla skola dock för att höja ett betyg för att öka chansen att komma in på universitetet jag vill i Storbrittanien. Matte är VERKLIGEN inte min starka sida men om jag inte har andra ämnen som jag prioriterar högre ska det nog gå. Går sluttestet sämre än förra året får jag behålla det bästa betyget så det är verkligen värt det.. :)
 
Anywho! Jag kan inte dela min spotifylista här av anledningen att den är "privat" så att ingen annan kan se den därför att min spotify är connectad till min facebook vilket ju i sig är ännu en anledning till att inte dela den. Men! Kan ju lista alla låtarna här ändå så att de ploppar upp i Spotify. Hoppas att detta fungerar nu men annars ser ni vilka låtar det är iallafall. 
 
 
"Skinny Love" (Ni känner nog igen de flesta)
 
Ana Johnsson – Don't Cry For Pain (Album Version)
Anna Ternheim – Shoreline - Radio Version
Ashlee Simpson – Beautifully Broken
BarlowGirl – Mirror
Bethany Dillon – Beautiful
Beyoncé – Save The Hero
Birdy – Skinny Love
Bon Iver – Skinny Love
Bright Eyes – Neely O'Hara
Bright Eyes – Lua
Christina Aguilera – I'm OK
Dead Celebrity Status – Someone I Once Knew
Edith Backlund – Skinny
Eleanor McEvoy – Sophie
Evanescence – Everybody's Fool
Fakebestfriend – Anorexia
Fakebestfriend – Skinny
Foo Fighters – Skin And Bones
Ingrid Michaelson – Keep Breathing
JJ Heller – All The Beauty (Kati's Story)
Kelly Clarkson – Addicted
Lily Allen – The Fear - Acoustic
Lilyjets – Perfect Picture (It Would Be Better)
Los Campesinos! – The Sea Is A Good Place To Think Of The Future
Maria Mena – Cause and Effect
Maria Mena – Eyesore
Maria Mena – Self-Fulfilling Prophecy
Maria Mena – Just A Little Bit
Mia Magistro – The War - Feat. Mendy Magistro
Mia Magistro – Dear Friend - Feat. Michael Magistro
Mia Magistro – You Don't Know Me - Feat. Mendy Magistro & Michael Magistro
Mia Magistro – See You Through - Feat. Mendy Magistro
The Narrative – Starving For Attention
Natalie Merchant – My Skin
R00K – Anorexic
R00K – Eat
Radiohead – Creep
Sia – Breathe Me
Sia – I'm In Here
Silverchair – Ana's Song (Open Fire) - Acoustic Re-Mix
Simple Plan – I'm Just A Kid
Stacie Orrico – Dear Friend - Genuine Album Version
The Strange Familiar – Courage Is...
Sum 41 – Pieces
Superchick – Stand In The Rain
Superchick – Courage
Superchick – Beauty From Pain
Svavar Knútur – Emotional Anorexic
t.A.T.u. – 30 Minutes
The Wreckers – Stand Still, Look Pretty
The All-American Rejects – Dirty Little Secret
T.I. – Castle Walls - feat. Christina Aguilera
Ted Leo/Pharmacists – Me and Mia
Wale – 90210
Young the Giant – My Body
 
 
 

Kommentarer
Postat av: m

Annies Anorexic - The Huntingtons <3

Svar: Tack för tipset!<3
I Shot For The Sky - Taylor

2013-09-26 @ 09:53:46
Postat av: Natacha

Ha en trevlig helg tjejen! <3

Svar: Tack du också :*
I Shot For The Sky - Taylor

2013-09-27 @ 18:47:37
URL: http://atstorning.devote.se
Postat av: s

massa fina låtar!

2013-10-07 @ 12:38:25
URL: http://holdonandbereal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0