:(

Är det möjligt att ta sig ur detta?
 
Är det någonting jag alltid kommer ångra är det att jag inte tog tag i det och bad om hjälp då när jag tickade kriterierna, även om jag inte visste det.
 
Är det inte sorgligt att man kan må för bra, när man egentligen inte mår bra alls? Tankarna går att sopa undan nu, jag kan leva bättre nu, men allt kommer tillbaka. Det är som att varje tanke är en boomerang som jag bara kastar längre nu innan den kommer tillbaka. Även fast allt är annorlunda nu så är vissa saker precis likadana.
 
Jag har aldrig tagit det seriöst med skolkuratorer men kanske när jag börjar studera att jag ska ta tag i det? Kanske är lite stöd bättre än hemligheter och inget stöd alls. 

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag ångrar också att jag inte tog tag i det i tid. Nu verkar det vara försent?

Kram <3

2014-04-10 @ 17:11:37
URL: http://mentalvokal.blogg.se
Postat av: s

jag vet inte om du är in här ibland längre. det var länge sedan du skrev. men det är möjligt att ta sig ur detta <3

Svar: Tack för din kommentar, jag kämpar varje dag men det är en bit av mig fortfarande som inte vill släppa skiten. Det är fortfarande min trygghet, du vet? När allt kaosar har jag något att falla på. Jag brukar aldrig ta till svältbeteende längre men tankarna bubblar fram. Men allt man kan göra är att kämpa vidare, vi är alla värda bättre <3
I Shot For The Sky - Taylor

2014-08-10 @ 10:31:24
URL: http://holdonandbereal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0