Intag

Intag:
Frukost: 1 lingongrova med smör och skinka.
Mellanmål: 2 vita hembakta bröd med smör + skinka.
Lunch: 2 rutor choklad.

Dryck: 1 glas proviva
4 glas vatten
Te


Uttag:

Städat från 7-14 = man bara går och går och går... Sitter aldrig! Okej en gång i en halvtimme men man får såååååå ont i kroppen, det är skitjobbigt.. 


Innan jag blir överambisiös och skriver mängd och kcal av allt och inser att jag är för lat för det och slutar igen så börjar jag med att vänja mig vid att skriva ner det alls.. Uppdateras efter hand idag. Ni ska veta att jag äter mycket så be prepared..

Kommentarer
Postat av: Sofie

om du går hela tiden så borde det ju inte göra något om du äter lite mer

2011-07-27 @ 15:34:15
URL: http://specialsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0