Fighting for the smallest goal, to get a little self control

Hmm fan.
Ja frukosten vet ni vad det blev, lunch blev ett mörkt bröd med ytterst lite smör på. Slutade precis skolan men drack varm choklad på sista lektionen för trodde jag skulle gå hem (3 km) i klackar så skulle bränna bort det värsta men nu blir jag tydligen hämtad ändå. Vet inte kalorierna just nu för det var maskinchoklad - antar att det är blandat med vatten? Och socker. Så då är det pulvret och sockret bara iaf och inte mjölk. Sen ska mamma till jobbet och det betyder att jag gör min egna middag. Önskar att vi hade haft ägg kvar.. Kanske havregrynsgröt? Eller inget alls?

Tror jag kan träna imorgon ihh!


Kommentarer
Postat av: dream

det är iaf blandat med vatten ja!

2012-11-07 @ 18:43:41
URL: http://dreamingforawhile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0