Saker jag inte förstår

Idag är det mycket jag inte förstår.
1. Varför jag fick migrän i skolan och fick åka hem.
Allvarligt, jävla kropp. Ska du jävlas med mig och huvudet så jävlas vi tillbaka! Jag åt som en äcklig gris igår (en halv kladdis, 3 portioner vegetarisk lasagne, kyckling och curry och grönsaker och gröt och ägg och kaviar). Är heller inte ovan vid att inte äta frukost och gå utan mat tills middagen. So what's the fucking problem?? Har sagt att jag mår illa så tror jag slipper middagen. 

Åkte som sagt hem. Ensam hemma tills ett tag till. Kladdis kvar. Tog och tuggade&spottade. Tur att den kontrollen är tillbaka! Fast ska sluta med det, det ska ju inte in alls. 

2. Hur i helvete har jag fått ihop skolan? Jag har kirrat allt! Jag och bestis fick beröm av lärarna efter vår presentation idag vilket är en big deal om man går min linje så är jätteglad över det. Blev klar med båda mina uppsatser och min andra presentation och är i princip klar med den tredje saken som strax ska skickas in. 
 
3. Hur min mage kan vara platt efter igår.
 
4. Hur smala människor kan använda skärp? Jag är inte smal, har inga stora fina höftben men ändå så skär skärpet på de lilla höftbenen jag har? Hur klarar ni er som är smala?? Det gör verkligen ont.(bild 1)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0