You bring me joy, you bring me sadness

Frukost:
Havregrynsgröt med lite mjölk + russin och kanel.
2 bröd med skinka (utan smör)
Kaffe med lite mjölk
Totalt: 330 kcal

Middag: 
Äpple: 65 kcal

Mellanmål: 
Äpple: 65 kcal

Efter träning: 
Hunger control bar: 210 kcal

Middag:
Sallad med tonfisk i: 200 kcal

Träning: 
Cyklat 6 km - 197 (hade storm-motvind ena hållet och hade bråttom så räknade den som "intensiv"..)
Löpbandet: 1000 kcal

Japp. ETT TUSEN kalorier brände jag idag på gymmet. Ett tusen. Ohh vad det klingar fint!

TOTALT IDAG: -392

Har bokat ett body pump pass imorgon med vid 12.10. Är rädd!! Måste vara dödsjobbigt.

Vet ni vad det roliga är? När jag började springa trodde jag att jag skulle dö. Har typ överarbetat mina ben så det gjorde så jävla ont! Så jag bara okej, tränar intensivt i en halvimme, bränner frukosten och mellanmålet.. Sen kunde jag inte sluta. Tänkte att jag bränner 500. Nej 800. Nej 1000. Och så blev det.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

så himla duktig du är!! jag brukar också bli så, tänker hela tiden "bara hundra kalorier till" och till slut blir det rätt många fler än vad man tänkte från början.

2012-10-31 @ 19:21:47
Postat av: carro

fortfarande fet dock, men det ska det ändras på nu! fan vad grym du är med träningen, har du kört body pump innan? det är svinigt jobbigt men kul och du kan ju dessutom bestämma vikter själv. Jag hade också tänkt gå på body pump i morgon men mitt pass var fullbokat :( haha tänk ifall vi går på samma gym?

2012-10-31 @ 23:36:43
URL: http://ettanaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0