Lurad.

PANIK!!!!! JAG FORTSÄTTER ATT GÅ UPP I VIKT FAST JAG NU MOTIONERAR 10 GÅNGER MER ÄN INNAN!!!! Okej ja, jag äter mer, men detta är sjukt!!! JAG VÄGER NÄSTAN 60 KG, OCH OM JAG GÅR ÖVER DET KOMMER JAG INTE ÄTA FÖRRÄN JAG GÅTT NER 3KG !!!! Jag har panik, jag sprang inte idag, jag gick ut och gick men sprang inte! Jag måste göra det imorgon, men kommer inte kunna sova. varför kan man inte klippa av sitt fett eller något?! FAAAAAAAAAAAAAAN, jag vill dö, jag har aldrig känt mig såhär äcklig och tjock!!! Om det är så här det är att "äta rätt och motionera lagom" så kan det gå och dö! INTE EN CHANS ATT JAG TÄNKER GÅ UPP MER VILKET JÄVLA LURENDREJERI!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner verkligen igen mig. Paniken man får när man ser hur höga siffrorna faktist här. Du ska iallafall veta att du inte.är ensam om det, jag har nu också hamnat där :(

2011-08-06 @ 00:28:27
Postat av: I shot for the sky

Vi tar oss ur de! Man måste bara sluta lyssna på vad som ska vara "bra" för obviously är det inte det <3

2011-08-06 @ 09:10:20
URL: http://ishotforthesky.blogg.se/
Postat av: petra

du kanske äter fel saker? skippa kolhydrater (pot,pasta,ris,bröd) och ät tre mål om dagen. om du blir hungrig mellan målen, ta en frukt. om du får panik och vill hetsäta, ät frukt och drick vatten. och det är inget fel med att ta en promenad istället för att springa. andas lite hörru :)

2011-08-07 @ 01:11:00
URL: http://petravp.forme.se
Postat av: ana

Men sötnos, muskler väger mer än fett. Du kanske borde börja kolla hur det gåt genom att kolla "fetthalten" i kroppen? :)

2011-08-19 @ 00:18:54
URL: http://mywaytoselfcontrol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0