My body tells me no, but I won't quit 'cause I want more

Började dagen med lite gröt, men orkade inte ens hälften. Ett glas proviva tog jag också och sedan joggade jag mina 3km, känner verkligen att jag blivit tyngre usch. Jobbigt i knäna. Men man har inte förlorat förrän man har  gett up och jag kommer fortsätta kämpa. Jag har velat bli modell i hela mitt liv, men har aldrig vågat drömma om det. Det är nog dumt att ens börja med de drömmarna då jag inte är snygg nog eller har håret till det eller är lång nog.. Är väl 2-3 cm för kort.. Men det kan ju gå ändå.. Om jag lär mig att posera liksom.. Men man måste vara smal, och när jag är smal då ska jag försöka. Så det ger mig mer att kämpa för.

Sjukt att för 2 år sedan hade jag en ä.s.. Det var liksom inte någonting som handlade om smalhet utan då var svältandet en symptom av hur jag mådde. Det utvecklades till ett behov av att bli smal. Sjukt. 

Har ätit en banan också, och massor av russin, druckit 2 koppar te och 2 glas vatten, men även ätit ett tunnbröd och två knäckebröd. Men satsar mest på att låta bli godiset i skåpet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0