2013's första 4 månader

2013 är nära men suddigt. Jag vet inte hur det kommer bli.

Jag har 4 viktiga månader kvar och ni förstår inte 2% av hur stressiga och hemska dessa månaderna kommer bli, kommer säkert inte ens klara slutproven, jag vet inte. Liksom prov på allt över 2 år osv det är fan inte lätt. Just nu har jag inte tid att vara i ett äs-community eller hur man ska säga, det känns snarare som jag börjat bli mer hälsosam och det skrämmer skiten ur mig men som det ser ut nu vill jag inte gräva djupare utan ligger hellre och skvalpar nära ytan. Nära ljuset. När skolan är klar får jag se vad som händer med mitt liv, kanske Norge och jobba? Kanske England och plugga? kanske Stockholm och plugga? 

Jag vet ingenting just nu och jag har inte mått så här dåligt på länge, jag har så mycket att göra över lovet men ändå har jag inte ens börjat. Har aldrig varit så här rädd över att misslyckas skolan, har aldrig ens tvekat.

Jag kan nog inte ha bloggen förrän skolan är färdig så den kommer damma några månader. Förlåt.

Men jag har kämpat för länge och har för lite tid kvar nu för att låta mitt huvud förstöra mitt liv.

Detta är nog det sista jag skriver tills dess att jag klarat mina prov/inlämningar/presentationer/diskussioner osv.

Gott nytt år på er alla. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0