Man lär sig något nytt varje dag

Vi har läst om en bok nu i svenskan och jag lade märke till e sak nu andra gången jag läste den som min lärare inte ens märkt. Kan nämna att detta är en av de bästa lärarna inom svensk litteratur man kan ha, eller mest pålästa som verkligen älskar och går in för sitt jobb(inte alls subjektivt). Är jag stolt eller?

Frukost: 2 hårdkokta äggvitor (gulan är ju onödiga kcal!! jag har också lär mig något nytt!) med kaviar - 78 kcal

Lunch: väldigt lite pasta med zucchini och rotfruktssås + bönor - 234 kcal

Övrigt: 3 klememtiner - 129 kcal

Totalt hittills: 441

Nu ska jag till tandläkaren för första gången på 2 år. Kommer säkert ha en miljon hål, är livrädd, vill inte.

Ska träna bort 400 kcal när jag är hemma. Och skriva ut 3 arbeten + skriva 4 st ungefär. Och äta middag, suck.

Kul dag.


Kommentarer
Postat av: Fancy F

Haha sodexo-mat eller? Vi hade nämligen samma mat i min skola idag hehe

Svar: Haham ja fint ska de va! Tror dock skolan byter snart, fast förstår inte riktigt varför. Bortser man från att det är mat så tycker jag inte att det är något fel på maten. Det vgetariska brukar vara super.
I Shot For The Sky - Taylor

2012-12-11 @ 17:46:41
URL: http://fancyfamine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0