My life has no flavor no nothing to taste.. Each day I'm alive is a day gone to waste

Min planering av morgondagen:


Frukost:
1 kokat ägg
½ portion gröt med kanel
147 ~ 150 kcal

Lunch: (det är pasta med köttbullar så den vegetariska är pasta med broccoli vilket inte direkt hjälper mot kalorierna så skippar det helt)
Äpple
65 kcal

Innan träning: 
Kanske ett äpple
65 kcal
 

Efter träning:
½ power bar 140 kcal

Middag:
½ power bar 140 (ska säga att jag äter i stan och sen ta halvan när jag är hemma. Kanske.)
 
Totalt: 540

Vilket innebär att jag ska bränna minst 540 kcal imorgon på gymmet men det gör jag utan problem!! Om inte halsen blir värre men knarkar bafucin.
Ska också köpa cola zero eller dylikt för att bli bättre på att motstå dåliga sockersug. Fast slösat så mycket pengar så kanske borde köpa cigaretter. Vet inte varför jag röker för vet ni? Det gör mig mer hungrig egentligen. Så orättvist.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0