Pepsi Max

Igår var en jobbig kväll, skrev ju att det blev bättre efter téet men det kom tillbaka. Konstigt med tanke på hur mycket soppa jag åt. Tog massor av saker och tuggade och spottade, det brukar hjälpa, men icke..Så till sist tog jag en apelsin och drack saften ur det, så var nervös imorse när jag ställde mig på vågen, men jaaa det berättade jag ju att det gick bra!!
Idag när mamma hämtade mig kände jag också sötsuget så köpte en burk pepsi max, har hört att den är bra t.om. man deffar osv och den är ju sjukt god. Bara att som jag nämnt har mamma redan frågat om jag går på diet, + nu i affären plockade jag på mig svamp varma koppen, minestrone hot cup och curry chicken hot cup (hot cup = 70 kcal per portion ist för 110 som varma koppen, dock mindre portioner) och hon bara vad mycket sånt du håller på med? Så svarade att de är sjukt goda + har ju ont i halsen.... Så det jag skulle komma till är att jag bara kunde köpa en 0,25 L burk och inte 1 L. För uppenbart liksom. Vi har ju haft 2 L coca cola i kylen som jag inte rörde så inte så att jag bara ville ha läsk. Ahh vi får se.

Det blev en sådan till lunch idag och en till eftermiddags-mellis. 
Ligger på 349 alltså :(


Idag blir det pasta till middag.......och svamp. Mina favoriter. Pasta är en farlig favvis. Och så är jag redan på ~350.. Innan var jag glad om jag låg på ~900 men inte nu. Vill inte se så höga siffror.
Föredrar Pepsi Max. Tycker cola över huvud taget är för... hård ? Alltså, kolsyran. Det gör ont i munnen!

Kommentarer
Postat av: A

Pepsi max kan ju vara det bästa som finns. ÖB brukar ha 10 burkar för trettio kronor! *tips tips*

Svar: :O TACK!
I Shot For The Sky - Taylor

2012-11-10 @ 12:53:11
URL: http://atmosfar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0