Ändå okej dag..

Hej på er.
Sitter hos bästis och chillar, har precis "fikat", kaffe bara. Skönt. Hennes familj beställde kinamat och det vill jag INTE ha efter igår... Så vi sa att vi skulle äta ute men jag tog ett äpple bara. Har ätit 1 dl jordgubbsfil med russin och torkade aprikoser, 2 äpplen och sen en liiiiten pizzambit men det blev bara ca. 50 kcal så har nog rört bort det. De har 6 trappor upp till deras lägenhet och har gått dem 3 gånger + gått ca 2 km idag sammanlagt, vardagsmotion men ändå. Dagen har gått bra over all. Dock kurrar min mage jättemycket nu så är lite pinsamt.. Har russin och torkade aprikoser om det skulle bli för illa.. Och ett äpple.
 
Vägde 53.3 imorse trots att mitt fail igår. 2000 kcal minst. Usch, äckligt. Mitt lägsta på länge är när jag låg på 52.1 i fredags.. Men 53.x har varit det "vanliga".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0