Aw, honey..

Igår fick jag ett väldigt lustigt meddelande på facebook. En kille jag (trodde att jag) gillade för ungefär två år sedan som utnyttjade mig totalt (var oskuld så vi hade inte sex och tror det var därför jag plötsligt inte dög längre) skrev att han var ledsen över att han varit ett svin mot mig. Kan tillägga att han och hans tjej som var tillsammans i typ 1½-2 år nyligen gjort slut. Vad svarar man på det? Jag svarade "haha tack" och han försökte övertyga mig om att han verkligen kände sig dum osv. TVÅ ÅR SENARE. När jag sa att han inte behövde be om ursäkt (liksom ärligt jag bryr mig inte ens om honom mer? fattar nu att jag inte gillade honom utan uppmärksamheten) sa han att han inte var den typen som inte bad om ursäkt. Två år senare, alltså. Jag bara okej okej :). SEN BÖRJADE HAN FRÅGA OM STUDENTEN! Fattar ni?! Alltså HUR är man så trög? Tror han att jag väntat på honom och är så desperat att jag tar emot honom med öppna armar och är värsta kär i honom?? Sjukt!! Så svarade inte ens mer. Jag skrattade gott iallafall.
 
Jävla killar och deras behov av rebound. Han blev dumpad av en tjej för några år sedan då hon insåg när de var tillsammans att hon var lesbisk. Förmodligen blev hon lesbisk för att hon insåg hur trög han (och killar allmänt) är. 
 
Jaja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0