:,(

Pastasallad till middag. Har sluppit pasta hela helgen fram tills nu, suck. Innan middagen vägde jag 53.4. Efter helgen kände jag mig tillräckligt modig att ställa mig på vågen. Nu kan jag börja med daglig "statistik" i viktkoll-appen iallafall..

Pappa har köpt 2 st Ben and Jerrys och efter maten sa han att jag kunde ta om jag ville. Nej tack sa jag och de undrade om jag visste att det var B&J. Jadå. Tyckte jag inte om det? Jodå.

Förr åt jag B&J typ varannan vecka men nu kan jag Inge komma ihåg senaste gången jag smakade det. Jag vågar inte för jag äter enkelt upp ett paket.

Dessutom är jag verkligen inte sugen på någonting just nu, jag är så himla ledsen och sårad att jag inte vet var jag ska bli av, jag vill gråta men jag kan inte..


Kommentarer
Postat av: ravetjej.blogg.se

Har inte heller ätit Ben and Jerrys på väldigt lång tid nu. Men jag kommer ihåg hur farligt gott det är ;S

Svar: Ja börjar man går det inte att sluta :/
I Shot For The Sky - Taylor

2013-08-26 @ 10:47:43
URL: http://ravetjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0