Fredag

Usch, jag åt och åt och åt igår, och åt halva natten dessutom. Skrev ett inlägg på kvällen men det ploppade inte upp..?? Knäppt. Iallafall så gick jag en timme på kvällen, hade planerat att gå en mil men det blev så himla mörkt så jag vågade faktiskt inte. 
 
Idag började jag morgonen med att gå till affären för att köpa frulle, 6 km sammanlagt och brännde nog extra på att bära Ica-påsarna! Fick ta två så att det blev jämnvikt haha, men såå tungt!! 
 
Åt lättyoghurt (grekisk) med torkade bär och med kiwi. Sen åt jag en nektarin. nu dricker jag en Pepsi Max och tänkte snart köra på med en rejäl dusch och ta på lite BUS sen. Blir nog inte mer sommarväder här och vill ju inte vara blek i Usa.. 
Synd att "thinspo" blivit värsta grejen, nu hittar man knappt "ordentliga" thinspobilder mer tycker jag..

Kommentarer
Postat av: V

Ja verkilgen, så "töntigt" att man inte kan söka på "thinspo" på insta längre ...

Svar: Ja verkligen!! Men det har ju blåst upp såå mycket. Jag gjorde thinspo-videos på youtube flera år innan mina vänner ens visste att det existerade men nu vet ALLA vad det är. Det har ju varit en äs-grej men nu kollar alla thinspo så jag förstår faktiskt varför egentligen. Men nu när man söker på thinspo är det mer som fitspo... Tnispo för mig är dessa "för smala" tjejerna för så har det varit när jag tittat på det förut.. men nu är det bara "normala" typ. Låter kanske knäppt men jaa.. Haha.
I Shot For The Sky - Taylor

2013-09-05 @ 17:27:07
URL: http://thingirlsmakegraves.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0