Ny plan.

Jag måste hitta ett sätt som fungerar för mig, för att det inte ska gå så som det gjorde igår. Det var min fuskdag men det betyder inte "fritt fram ät va du vill", det betyder att "idag får du unna dig att äta gott".
 
Detta är någonting jag sprinner på just nu som måste finslipas men jag tror att det enda jag kan göra är att på lördagar få unna mig gott, men sen startar sötsuget igen så söndagar blir "detox", då får jag äta mer men enbart nyttigheter och lågkcal-grejer. Sen på måndag-fredag är det hårt mot hårt. Så lite mat som möjligt och INGA sötsaker. Måste dricka mer vatten jag är dålig på det.
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Man måste kyssa många grodor för att hitta sin prins säger dom ju, men jag tror att man måste testa olika dieter för att gå ner i vikt!

2013-08-05 @ 04:40:37
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0