För vem bryr sig om ifall deras dotter mår bra.

Min bror kommer hem idag med hans sambo, jag har varit instängd på rummet mest och gråtit. Jag mår så mycket bättre av att leva så här men idag har jag enbart fått höra irriterade föräldrar gnälla på att jag "håller på så här" , det är löjligt och att så länge jag bor hemma borde jag leva så som de lever därför att jag tar upp hela köket och så vidare. 
 
Att jag mår bra av detta spelar ingen roll liksom. 

Hej tomten, det enda jag önskar mig är föräldrar som stöttar mig. Kan hända att du får byta ut de jag har. Snälla tomten det är ju i 80% mina föräldrar som får mig att må dåligt.

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

varför berättar du inte vad du känner för dom då?

Svar: Det gjorde jag. Men så länge mina problem inte heter cancer så har jag hittat på dem.
I Shot For The Sky - Taylor

2013-12-23 @ 04:23:15
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: linnea

mm.. min mamma sa - inga kommentarer när jag berättade..

2014-01-09 @ 21:59:27
URL: http://smalas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0