Ut (uppdaterad)

Träning idag: 
Cykling 1: 6.5 km mestadels motvind - 20 min 10 sek (117 kcal)
Cykling 2: 6.5 km mestadels medind - 17 min 28 sek (142 kcal)
Promenad: 6.15 km, 56 m 17 sek (296 kcal)
Promenad: 9.8 km, 1h29min (461 kcal)
Totalt ut: 720 kcal

Skrev inlägget innan promenaden, antog att jag skulle gå samma runda som igår. Men när jag gick insåg jag hur jävla lite kalorier jag bränner med tanke på hur dåligt jag äter. Känner mig äcklig som inte kan stå på löpband eller crosstrainer nu och bränna bort flera hundra kalorier på en timme förrän jag är frisk. Mamma och pappa 'r hela tiden hemma, iaf någon av dem och vi har enbart toaletter på nedervåningen (där de är) så kan inte ens spy upp lite. Papperskorgen är ett alternativ... Men är så sjukt paranoid om någon är hemma.. 

Imorgon ska vi fira en släkting = mat, kakor.. Ska nog gå upp tidigt innan jobb och gå en timme iallafall, sen cykla dit och cykla hem så blir det ju ca 555 kcal ut imorgon.

Längtar tills jag är friskare och kan köra på crosstrainern. 

Kommentarer
Postat av: S

*INSPIRATION* :)

2013-06-25 @ 19:56:34
URL: http://myckettunnare.blogg.se
Postat av: s

Sv; Ja verkligen, det är så motsägelsefullt. . Som att alla väntar på ett tillfälle att få hetsa på, men hela sverige har väl blivit lite ätstört..

2013-06-25 @ 21:25:39
URL: http://myckettunnare.blogg.se
Postat av: Julia

Har typ en sån där kropp dock smalare tunnare anorexia över & under kropp, men har samma ben som henne då hon sitter ner. Dock hatar jag dom,
då jag sitter ner så är dom runda formade.

Fan, fan, fan ser inte lika smal ut och tunn ut längre när jag sitter ner uti benen. Men när jag står ut i alal fall ser jag jävligt lång ut för att vara så kort och ser ut som ett skelett uti en bitt uti mina benen, och händerna.

2015-03-03 @ 23:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0