BGD

Trots att fastan varade några dagar och att jag var positiv efter att jag avbröt den kom jag in i ett läge där jag ville ge upp. Sluta bry mig. Tröstäta. Får väl bli fet.
 
Men när jag hittade Freele (banana girl) och banana girl diet och 801010 så har jag verkligen velat testa.. Jag är fortfarande väldigt förvirrad över hur man ska blanda frukterna / hurvida man får dricka vatten till frukt / hur länge man måste vänta efter ett mål innan man äter någonting annat osv, men jag är säker på att kroppen kommer hjälpa mig att känna efter. Jag kommer blanda med raw till 4 så att jag kan äta kokta rotfrukter och dylikt till middag så länge jag bor hemma...
Det känns läskigt med alla kalorier. Men tänk att få leva på frukt. Att få dricka en smoothie på typ 2 liter och det är RÄTT. Jag har känt mig dum i huvudet som alltid vill ha mer än 4-5 dl, detta är typ min dröm.
Men jag måste dricka mer vatten. Jag är rädd eftersom kroppen kommer samla på sig vatten och i början lär jag gå upp massor och se tjock ut. Det är läskigt.
 
Får se hur det går..
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

det låter spännande faktiskt!

Svar: Det är fantastiskt, rekommenderar hittills men tar nog ett tag till innan jag verkligen känner av resultaten :)
I Shot For The Sky - Taylor

2013-11-10 @ 19:21:56
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0