Jag måste ha. Fitné tea.

Åh jag har verkligen ställt in mig på att börja fasta nästa vecka när det är skola igen!! Tre dagar var jag inne på helt. Jag måste köpa lönnsirapen själv ("vi har ju redan sirap hemma, jag betalar inte 70 kronor för så lite sirap"). Ja det kan jag ju faktiskt förstå. Men då är det bara laxerande te kvar alltså! Var köper man det, undrade jag. Sen kom jag på att en nära vän till mig berättade att hennes mamma köpt det så jag frågade henne såklart och vilket svar jag fick. 
 
Téet hon har heter Fitné Bantning Te Natural, men när jag googlade hittade jag även Fitné Muay Thai viktminskning vilket låter ännu mer intressant.. Finns fler sorter såklart, även kaffe osv. Googla så hittar ni väldigt många som skriver att det fungerar. Fler det fungerar för än det inte fungerar för. Den går att köpa i Asian Trading-affärer bl.a. så det är skitbra. Jag ville länka er vad som stod om téerna men vill inte göra det utan att referera och de enda utförliga beskrivningarna jag hittade ar på en webbshopp där teerna kostade mellan 100-300 kr vilket jag inte litar på. Så vill inte länka dit. Bara googla! 
 
Blir att köpa detta på måndag, behöver ju inte det förrän på kvällen. Köper sirapen i helgen. Sen så. wiiiie.

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

De flesta hälsokost affärer har massor av olika sorters detox te, om du vill lite variation:)

2013-11-02 @ 11:49:04
URL: http://hannafoods.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0