Lättare träning och lite tankar

Det blev 15 minuter på crosstrainern vilket jag är nöjd med, hade inte planerat längre än så. Har ju många fler dagar att uthärda. Men körde ändå lätta intervaller, men hade 5 min långsamt sen 30 sek bakåttramp, sen 30 sek bakåttramp i "sittandes", sen 2 min långsamt, sen sprint, sen 2 min långsamt, sen level 8 i 1 min, sen tillbaka till långsamt på 6an i 3 min. 121 kalorier vilket ju är lite men jag nöjer mig med det faktiskt.
Idag är en bra dag eftersom jag är hemma = kommer inte röka. Så inga gifter in idag.
 
Det är tråkigt att det är fars dag om fem dagar bara, mamma köpte en daimtårta som är tills dess och själv hade jag planerat att baka kanelbullar. Det kan jag såklart göra ändå, det var tänkt att bli min present eftersom jag är fattig, haha.. Får frysa in några tills efter detoxen kanske.. Antingen kommer jag lära mig under dagarna att låta bli sötsaker eller så kommer jag hetsa ihjäl mig när det är slut men det vill jag ju inte.. Ska köra avvänjning efter fastan och gå tillbaka relativt långsamt till vanlig mat. En juice-dag och sen en fruktdag. Så skönt det skulle vara att stanna på frukt men det kommer jag ju inte få lov. Men iallafall, sen en soppdag. Sen hoppas jag att jag inte hetsar efter det.
 
Imorgon har jag matte mellan 15-16 så ska gå en lång promenad innan jag åker dit för efter fyra blir det för mörkt.
 
Jag måste säga att jag är stolt över mig själv! Men det är nog mirakeldrycken som håller mig på spåret. Det var mamma som påpekade att jag ju inte kunde äta på fars dag så jag tror faktiskt hon är okej med att jag ska ge mig på 10 dagar, från början tänkte jag mig bara 2! Fast hon frågade om det verkligen var klokt att köra på så länge första gången men jag sa att jag får se hur länge jag klarar det, hittills har det inte varit några problem ju. Jag vill ju bli smal och att se lägre nummer på vågen är peppigaste peppen. Har läst överallt att mellan 3-5e dagarna är det jobbigast sen blir det bara lättare. Så får se hur morgondagen blir! Men det är nog tur att jag måste hemifrån. Bort från nötterna, mariekexen, kakan i frysen, alla goda frukter... 
 
Herregud vad jag skriver mycket. Jag måste ju duscha...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0