Master Cleanse dag 0/1

God morgon!
 
Jag tror att jag gjorde allt fel med citronlemonaden som var möjligt men jag kör på ändå.
Man skulle Inte koka vattnet (vissa säger att vattnet ska kokas andra säger att det inte ska det, det ska egentligen inte innehålla flor men på samma gång tycker vissa att mineraler försvinner vid kokning osv, men jag kokade iallafall) dagen innan, och om man gjorde det ska man ändå vänta med att hälla i ingediensena till samma dag man ska dricka det. Det borde jag ha tänkt på själv eftersom cayennepepparn blir starkare, haha. Jag har heller inte druckit det laxerande tet igår eftersom jag köper det idag. Köper även rätt salt till saltvattenspolningen idag. 
 
Men allt detta kommer inte hindra mig, får bara ta te't ikväll helt enkelt.
 
Jag kommer som sagt dricka 2 liter av lemonaden, den ser ut som kiss. I 2 liter vatten hade jag 1 dl lönnsirap (orginalet är typ 2,5 men läste att man kan dra ner på sirapen om man vill om man vill gå ner mer i vikt + så kostar ca. 2 dl 70 spänn..), 1 tsk cayennepeppar, citronsaft från 2 citroner.. "Yum!"
 
Min startvikt är pinsam. Men jag förtjänar den. Vissa dagar har jag varit så duktig och andra har jag ätit allt typ. 
 
Så start är 55 kilo. Blääää. Måste dock påpeka att jag brukar vöga mig på 'rensad' mage men det hinner jag inte idag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0