Slut på detox dag 1

Lemonaden är en mirakeldryck. Mitt problem är att jag inte har citroner tills imorgon så vet inte hur jag löser det.

Poängen är att jag inte känt mig vimsig eller irriterad, så himla bra. Men blev inte jätteglad när jag kom hem och mamma hade gjort pannkakor... 

Har precis druckit fitné-te't så får se om jag vaknar mitt i natten eller nåt?
Imorgon taggar jag saltvattenspolning... 

PS. Snacka om vätskedrivande lemonaden är! Kissig hela tiden. Har snart fått i mig 2 liter och tro mig jag kämpar med vanligt vatten också... Blir 2 liter var innan jag lägger mig.

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Är lemonaden verkligen god? ♡

Svar: Nja, den är inte speciellt god men den är drickbar. Men är redan extremt trött på den. <3
I Shot For The Sky - Taylor

2013-11-06 @ 01:54:03
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0