Cupcake costume.

Trots att dagen igår gick så bra låg vikten på 54.5 imorse. Suck, fredags var totally inte värt det. 
Åt frukost med pappa, någon slags rågbulle med frön.. Säkert ..300? Tog på lågkkval äppelmos så kanske 10 kcal högst på det. 
 
Ble först så opepp men sen kom jag på att jag ska på halloweenfest så jag ska inte förstöra för mig själv! Tränar senare. Nu ska jag hitta kostyminpiration och se ad jag kan plocka ihop sen. Det är lite knepigt för halva min garerob är nerplockad just nu och allt ligger på sängen (sover i gästrummet tills mitt rum är klart). Men ska nog komma på något. 
 
Idéer?
Haha, den här hade passat mig! Mums.

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

jag ska vara rödluvan! en blodig sådan haha

Svar: Lägg upp bild sen!:D
I Shot For The Sky - Taylor

2013-10-27 @ 10:32:21
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0