Dagens totala.

Snälla svara i mitt tidigare inlägg? 

 
Så, dagens totalt:
30 min på ct'n och det blev 271 kcal som brändes.
En 50 minuters promenad med vovven, gick rätt långsamt det var ingen lång runda men hon ska ju nosa på allt..(ca 198?)

Totalt ut ~469 
 
Ett äpple på eftermiddagen ~60 kcal
 
Och middag, hemska middag.. Jag vill verkligen inte äta pasta för 70 g (en portion) är ca 270 kcal! Det värsta är att jag inte har en aning om hur mycket 70 g är när det är kokt. Åt jag mer? Åt jag mindre? Jag vet inte!
Sen svampsåsen var förmodligen proppad med kcal den också, alla såser är. Jag räknar med att det blev typ 600 kcal?! Skjut mig någon, jag mår verkligen illa.
 
Totalt in: ~660
 
Sammanlagt: ~191 
 
Känner mig så äcklig när allt gick så bra. Att jag har varit ledig hela dagen och inte småätit är ett under, jag kan ju..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0