Det här med att hoppa upp på hästen efter att man trillat av...

God morgon finisar!
 
Jag hoppas att mina Dr. Martens kommer idag men det är nog att hoppas på för mycket... Små saker kan verkligen göra en glad, som fri frakt och 10% rea på allt på Nelly om man är medlem, vet inte om det fortfarande är igång dock, handlade i helgen. Inatt var mitt paket i Malmö iallafall så jag hoppas.

Jag känner mig tjock och äcklig och lat och ful idag. Ska till stan på kaffe sen med en vän vilket ska bli roligt och jag slipper äta fram tills middagen! (Frukost: 2 kokta äggvitor, kaviar cream cheese, ett stort knäckebröd).
 
Jag hade nog hunnit gå milen men det är så svinigt kallt så kommer bli crosstrainern. Bear with me, är livrädd på riktigt. Som jag skrivit innan så har jag inte vågat träna på den sen den gången innan Stockholm (längesen nu) då jag verkligen inte ville fortsätta, en känsla jag inte haft innan! Så jag vet inte vad jag väntar mig. Jag längtar mest efter att få duscha..
 

Kommentarer
Postat av: Aria

Alltså åh, jag älskar Martens! Hade jag varit snuskigt rik så hade jag ägt flera par, i alla möjliga färger och mönster. Vilken färg beställde du i?

Svar: Så sant! Detta var mitt första par så fick blundats lackade men skulle va kul att köpa ett par galnare också!
I Shot For The Sky - Taylor

2013-10-02 @ 18:06:27
URL: http://femnollsju.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0