En vanlig onsdag.

Nu blir allt verkligt igen, imorgon börjar jag skolan igen. Mycket skönt! Men läskigt för vissa saker är nya och vissa saker är borttagna.. 

Idag har jag varit i stan hela dagen, till frukost åt jag turkisk yoghurt (ska köpa turkisk lättyoghurt strax för de har sjukt mycket kcal..) med solrosfrön och vindruvor, till lunch åt jag ett äpple och nyss drack jag en nutrilett (tropical smoothie). Tror det blir ett äpple när jag är hemma för mamma jobbar och pappa är inte hemma förrän imorgon. 
Clownfötter? Haha..

Cyklat 6 km under dagen också for what its worth.



Det har varit en bra dag hittills men ikväll blir det massor av matte.. Ja jag har fått läxor innan jag ens börjat, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0