Håll ut, håll ut. Bli smal.

Morgonvikt: 54.9
Stor besvikelse. De första kilona brukar gå fort så snabba på, dumma kropp.

Tränade i 30 min men pausade pinsamt många gånger för att hämta andan. All motivation var borta. Jag ville hela tiden sluta men för att inte bli rädd för crosstrainern igen så fortsatte jag kämpa och lät mig ta pauserna. Vad som för att bara ta mig igenom det.

Efter ett dåligt pass och en dålig morgonvikt var jag ledsen och tryckte nog i mig 200 kcal flingor rakt från paketet. Jag insåg att jag gjorde vad jag gjorde av Depp och näringsbrist så gjorde fiberhavregrynsgröt med lågkcal äppelmos och en klick kesella vilket gjorde susen.

Jag cyklade till bussen också. 

Jag insåg idag hur stora mina ben blivit och jag fick läskigt mycket ångest, ville skita i matten idag för min kjol var smutsig och jag ville inte ha jeans. Alla mina nya jeans framhävde mina tjocka lår.. 

Till slut kom jag ihåg mina svarta dr. Denim som jag lagt undan för att jag vill svarttvätta dem, jag såg inte ut som en gris i dem iallafall.. Tog en svart-vit-randig(lodrätt) skjorta och dr martens till. Ihop med min kappa ser jag inte lika grotesk ut.

Jag kan inte se ut så här så snälla kropp jobba inte emot mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0