Hälsosam fasta på juice, har ni något tips?

Ja slits mellan att vilja vara normal och mellan att inte vilja äta alls. Ibland skiftar det om timmar, ibland dagar. Igår ville jag bara äta och det gjorde jag men ångesten kommer likväl ändå. Det spelar ingen roll om detr ett knäckebröd med kaviar eller en skål med kladdkakssmet. Hälsosamt ger ångest också, varför? 

Idag vill jag inte äta någonting men kommer bli tvungen ikväll.

Jag ska börja läsa på om "hälsosam fasta" där man dricker någon slags hemmagjord juice.. Min mamma sade nämligen häromdagen att hon absolut tror att fasta kan vara nyttigt men att om jag ska göra det måste jag vara påläst. Det skulle innebära frikort att slippa middag lite då och då! Samt detox. Tipsa gärna om ni vet någon sån fasta! Såg att bloggerskan Thejuicydetails gjorde den en gång. Hennes kropp är fantastiskt fin.

Kommentarer
Postat av: WWW

Är rätt säker på att du menar the master cleanse?

http://www.justcleansing.com/mastercleanse.htm

Svar: Ja det stämmer! Tack för länken :*
I Shot For The Sky - Taylor

2013-10-30 @ 13:57:27
URL: http://thingirlsmakegraves.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0