Hur maten blev


Det ser inte så aptitretande ut men oh vad gott det var! 

Jag skippade grädde helt och hållet, kändes meningslöst.. Lade i 2 klickar lätt turkisk yoghurt och 1 vitlöksklyfta samt salt, peppar och cayennepeppar. Sen kan man krydda var för sig efter smak.

Jag tog svarta bönor och blandade dem med gurka, 1/2 hackad rödlök, fetaost, olivolja, rödvinsvinäger, oliver och dill. Grönsallad bredvid.

Hade jag ätit själv hade jag skippar oljor och feta men mamma skulle också äta. 

Hur som så åt jag jättemycket för ja när man börjat kan man inte sluta när man inte ätit på dagen, typiskt. Åt 2 mörka bröd med smör till. Dock att jag åt mycket blomkålsmos gör ju inget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0