I'm not saying I'm not a sinner, everything's cool as long as I'm getting thinner

Igår var jag hos farmor med mamma och jag orkar inte höra "varför vill inte du ha? Bantar du? Du som är så smal!" Så det blev wienerbröd. Jag antar att det kan vara okej någon gång ibland men jag som var så taggad.. 

Idag åt jag kesella med varma bär till frukost och ett knäckebröd med kaviar. Var på matten och ägde sönder! Jag är duktig på detta kapitlet fast att det är nytt för mig (kursplanen är ändrad). Sen gick jag till EH och köpte en stor kaffe och gjorde matteläxan + repeterade kapitel 1 (slutprovet är två prov r det kan komma frågor från alla kapitlena vi gjort från 2an till 3-an), och kapitel 1 är faktiskt ally jag har svårt för.. Ska träna på det mer ordentligt hemma. Det är ju roligt när man förstår! 

Är påväg hem nu med en god pepsi Max. Ca 7h sedan jag åt vilket känns bra iallafall. Och det är ca. 4 månader sedan jag åt kött! "Inte ens cheeseburgare?!" Sa min bv, men nej inte ens det. Har jag varit sugen? Otroligt nog nej! Inte det minsta det snarare äcklar mig nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0